Fiatal ötvösművészek ? és mellettük az ékszertervezés doyenje, Péter Vladimir ? néhány igazi különlegessége látható az üvegtárlókban. Budapest első kortárs ékszergalériája úgy vezeti be az új tervezőket a köztudatba, hogy egyben a lehetséges piac ízlését is finomítja. A kisszériás ékszerek a legújabb irányzatokat képviselik. A negyedévente rendezett új kiállításokon a klasszikus ékszerművészettől az újrahasznosított, vagy a műfajban eddig ismeretlen anyagokig és formákig mindent bevállalnak ? mindent, ami egyértelműen magas minőség. Ugyanígy keresik az újabb tehetségeket is, és a szigorú geometriából egyéni stílust varázsoló Fördős Bencétől a leheletfinom papírral vagy ébenfával dolgozó Vági Flóráig a kortárs ékszertervezők széles skálája rendszeres kiállítója a galériának.
Gera Noémi most bemutatott collier-je a befejezetlen tárgy és a burok mélyén rejtőző gyöngy átiratával csodálatosan finom szexualitást áraszt. Abaffy Klára pozitív és negatív növény-lenyomatai az ezüstben és a fehéraranyban fém és organikus múlt kapcsolatáról beszélnek. Vékony Fanni a fogyasztói kultúrát nemesíti ékszerré a szaloncukor papírját idéző rétegekkel, Jermakov Katalin diólenyomatokat rögzített az ezüstbe, míg Zsabokorszky Lili magát az aranyozott diót teszi főszerepelővé ? egyszerűen átfúrja egy kecses fémszállal. Imrei Boglárka egy izzó belsejébe kusza drótspirált vezet, ami nem fényt ad, hanem gyönyörű poézissel egy kontúrjait vesztett világról árulkodik. Ugyanezt Vági Flóra ébenfa és textil- vagy papírékszerei kifinomult formanyelven, a test belső titkait láthatóvá téve közvetítik.