A galéria terét kinetikus szobrok, különleges ?könyvemberek? és hatalmas strucctojások foglalják majd el, a közös nevező a pedig a Böröcz művészetében újra és újra visszatérő motívumsor, kalitka, tojás, patkó és kalapács. Az elemek játékos összekapcsolásának eredménye a kalitkába zárt tojás és az onnan épp kitörni vágyó kalapács, a falra szegelt tojás, vagy a véglegesen kinyitva felejtett, újraértelmezett ?könyv? abszurditása.
Szobrászati tevékenysége mellett Böröcz András számtalan konceptuális, ironikus performance szereplője. Műveiben szuverén módon ötvöződik egyfajta teoretikus, asszociációs szemléletmód a bravúros formai és technikai megoldásokkal. ?Legyen a művészet szegényszagú, barkácsjellegű, olcsó! Szabad, tehát zsarolhatatlan! High tech no, arte povera yes!? ? képviseli az Indigó Csoport egykori tagja. Dugók és ceruzák, kenyérbelek és spatulák, tojások és gyufásdobozok alkották annó és alkotják ma is Böröcz műtermi eszköztárának javát. Mindenekelőtt pedig a fa, amelynek virtuózan kézimunkás megfaragása nála becsületbeli ügy és munkaerkölcsi kérdés.
Böröcz András 1956-ban született Budapesten. Számos kiállítása volt Magyarországon, New Yorkban, Johannesburgban és Európa több nagyvárosában. Művei megtalálhatók a legfontosabb hazai és nemzetközi köz- és magángyűjteményben.