Ebben az évben a szokásos versenyeken (realtime demo, intro, animáció, grafika, zene, stb.) kívül a parti új kategóriákkal bővült, így lesz fotó és 4 kilobájtos procedurális grafikai verseny is. A játékfejlesztői versenyt ezúttal a http://www.jatekfejlesztes.hu oldallal közösen rendezik, Minigame Motion néven.
A versenyeken kívül grafikai és programozás témájú előadásokkal is találkozhatnak az érdeklődők. Seres Lehel az Eidos Hungary képviseletében a Battlestation: Pacific grafikai fejlesztésébe ad betekintést. Inigo Quilez (IQ / RGBA) Az absztrakttól a szervesig című előadásából kiderül, hogy miként lehetséges a Pixar klasszikus logóanimációját valós időben, és mindössze 4 kilobájtban megvalósítani. Emellett a Sony Linger In Shadows című Playstation 3-as interaktív demójából tartanak bemutatót a program lengyel fejlesztői.
A szervezők minden érdeklődőt és megmérettetni vágyó alkotót (zenészt, grafikust, fotóst, programozót, animátort) örömmel várnak. A bemutatott művek helyezéséről a helyszínen a közönség fog szavazni. Idén különösen értékes tárgynyeremények várhatóak, ugyanis az NVIDIA támogatásának köszönhetően a két legjobb produkció készítői egy-egy izmos PC-konfigurációval gazdagodhatnak.
Mindemellett a partin folyamatosan nagyméretű kivetítőn lesznek láthatóak az elmúlt évek legszínvonalasabb demoscene produkciói, illetve természetesen csúcspontként a direkt a rendezvényre nevezett legújabb alkotások. A buli első napján pedig fellép a magyar 8bites zenész, Failotron is.