(MTI) - A legtöbbet Jaschik Álmos 1928-as, akvarell és tus technikával készült szecessziós munkájáért adták. A néhány éve az Ernst Múzeumban kiállított grafikát 65 ezer forintért indították, és 140 ezernél ért célba. Ezt követte 120 ezer forintos leütéssel Gross Bettelheim Jolán Piroslámpás ház című szignált rézkarca.
Jól járt, aki 110 ezer forintért megszerezte Szőnyi István tus és diópác technikájú folyóparti jelenetét. Ez a finom kis rajz Szilágyi Sándornak, a 30-as évek neves gyűjtőjének, a Gresham-kör támogatójának híres kollekciójából származik. A gyűjtő Szőnyi Istvánnal baráti kapcsolatban állt. A festő neki dedikálta Fekvő lányakt című tusrajzát, amit 70 ezer forintért vittek el. A Szilágyi gyűjtemény további lapjai is jó áron keltek el, Kernstok Károly Siratás című tusrajza 60 ezer, Berény Róbert rézkarca 28 ezer és Elekfy Jenő akvarellje 18 ezer forintot ért.
Két Bortnyik Sándor-linómetszet, a Kovácsok 46 ezerért, a Mona Lisa a XX. században 75 ezer forintért talált gazdára. El Kazovszkij temperája 65 ezer forintra triplázta kikiáltási árát. Ugyanennyit adtak Pór Bertalan szénnel rajzolt lovas vitézeiért és Schadl János tus fiúportréjáért. Kondor Béla szignált rézkarca 40 ezer forintot kóstált. Bálint Endre két monotípiáját, színezve, illetve tempera beavatkozással 7, illetve 42 ezer forintért vitték el. Gyakran megadták a kikiáltási ár két-háromszorosát is egy-egy lapért, így Iványi Grünwald Béla színes linómetszetéért, Major Kamill, Martyn Ferenc színes szitanyomatáért, Johann Baptist Clarot akvarelljéért, Csáky József rézkarcáért, Domján József színes fametszetéért, Feszty Árpád freskótervéért, Sassy Attila Ex libriséért, Vadász Endre római rézkarcáért.
Szerette a közönség Anna Margit, Deim Pál, Kass János, Vaszkó Erzsébet, Ilosvay Varga István és más művészek fotóportréit: Inkey Tibor, Langer Klára, Kékesdy Károly felvételeit 7 és 14 ezer forint között vették meg.