Így ez a testrészlet ma már nemcsak Lakner védjegye, hanem Tamásié is. A Lakner-féle bajszos ajak a felnagyítás által szinte teljesen elvesztette az eredetét, inkább domborzati tájként jelenik meg. Tamási Claudia több nézőpontból megfestett, hatalmasra növesztett ajkai reflektálnak az előd művére, noha nála a nagyítás után is megmarad a száj-jelleg. A valószerűtlenné növelt ajkak szinte taszítóak, a hivalkodó pórusok, ráncok, bőrrepedések, a nyelven kitüremkedő ízlelőbimbók rémült Gulliverré változtatják a nézőt, akit az óriások országában elborzasztanak az addig, kis méretben kívánatosnak vélt női testrészek. Tamási Ajkai metakommunikációs gyakorlatok dokumentációinak is tűnhetnek, a különböző nézőpontok, csücsörítések más és más hangulatot, érzelmi állapotot sugallnak. Az Ajkaim cím és a látvány a női nemiszerv asszociációját is magukon viselik. A 12 darabos sorozatának valamennyi darabja magángyűjteményekbe került, az egyik darabja a Blitz Galéria 2002-es tavaszi aukciós katalógusának címlapjára került. Újabb művein ismét a részletek felé fordul, a száj után most kamuflekk (flekk mint festői felület) címen tulajdonképpen kéz- és anyagtanulmányokat végez. A sorozat képein erős színnel, viszonylag pontosan megfestett kézfejeket láthatunk különböző nézetekből, melyek mindig kapcsolatba kerülnek a sűrű festékből formátlanodó nagyon anyagszerű dologgal (joghurt?). A kép nagy részére jellemző háromdimenzió illúzióját keltő síkszerűség élesen szemben áll az idegen anyag vastag, rücskös, a kép felületéből kilépő festékkupacával. A kidomborodó, erős matéria ugyan nem vonzó látvány, mégis érintésre serkent, ezért is jeleik meg folyamatosan a kéz mint a tapintás eszköze. A kiállítás megnyitójára a Godot Galéria megjelenteti a művész első katalógusát. A kiállítás április 18-ig tekinthető meg hétköznap 10 és 18 óra között. Cím: Godot Galéria 1075 Budapest, Madách út 8.