(MTI) A versenyre május 21-ig lehet nevezni a pályázó által vagy a pályázó megbízásából elkészített, ügyfeleknek szóló prospektus, katalógus vagy céges újság beküldésével.
A prospektus az egyik legelterjedtebb reklámeszköz, ugyanakkor azon ritka offline marketingeszközök egyike, amely nem esett áldozatul az internet térhódításának és mind a mai napig létjogosultsággal bír ? fogalmaz a szervezők közleménye.
"Egy színvonalas kiadvány előállítása komoly felkészültséget igénylő, szövegírási, marketing, grafikai és értékesítési ismereteket is magában foglaló, rendkívül összetett, kreatív feladat. Ezt a kiemelkedő teljesítményt szeretnénk elismerni a díjjal" ? fejtette ki Prech Tamás Zsolt, a díj alapítója.
A díj odaítéléséről döntő szakmai zsűriben helyet foglal többek között Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alapítója és ügyvezető alelnöke, Damjanovich Nebojsa az allegroup.hu Kft. marketing igazgatója, Simon Attila, a Café Design kreatív igazgatója és Wolf Gábor, a Marketing Commando alapítója.
A szakmai díj mellett közönségdíjat is osztanak, ezt internetes szavazás révén ítélik oda az arra érdemeseknek.
További információk és az első pályázatok megtekinthetők a www.azevprospektusa.hu oldalon.