Akit tehát nem hagy nyugodni a kíváncsiság, és veszi a bátorságot, és utána jár a "reklámnak", ezúttal kellemesen csalódhat. Egyrészt a sajátos megmozdulás célja jócskán túlmutat az egyszerű reklámokon, hiszen felhívja az emberek figyelmét a Red Bull dobozok újrahasznosítására és a szelektív hulladékgyűjtésre, másrészt az alumíniumdoboz a modern kori formatervezés egyik alapkövének újraértelmezésére, művészi kihasználására buzdít. Így az újításra, formatervezésre, szellemességre és játékra nyitott emberek immár a zsűri előtt állnak. A verseny ötlete Ausztriából származik, mostanra pedig nagy sikerrel rendezték meg számos európai országban. Hazánknak sem kell szégyenkeznie: összesen 168 alkotás érkezett a rendezőkhöz, melyek közül szakmai zsűri választja ki a legkiválóbbakat. Bár csupán a három legjobbnak ítélt alkotó kaphat díjat, de a közönség elismerésére minden résztvevő számíthat, hiszen valamennyi pályamunkát bemutatnak a Jövő Háza Központban, ahol a kiállítás időtartama alatt folyamatosan cserélik majd a kiállított darabokat. A kiállítás helyszíne: Jövő Háza Központ (volt Millenáris Park), Budapest Fény u. 20-22. A kiállítás látható: 2006. szeptember 8. - 28. között Nyitva tartás: minden nap 10-18 óra között