Sziládi Mónikát az elmúlt években az érdekelte, hogy hogyan befolyásolja a fogyasztói életmód a személyiség fejlődését. ?Az amerikai kereskedelmi kultúra ? most már világszerte ? lehetőséget kínál az egyén külsőségekben jelentkező, felületes újjászületésére, ugyanakkor a reklám és a tömegmédia által meghatározott klisék utánzására is ösztönöz. Ezek a klisék részben felváltják, részben kiegészítik, részben pedig összezavarják a tömegmédia előtti korban intézményesült viselkedési normákat? ? mondja a művésznő.
A Wide Receivers (Szélessávú vevők) sorozat képei társasági összejöveteleken készültek ? fogadásokon, vacsorákon, tehetségkutató versenyeken, divatbemutatókon, házibulikon. A digitálisan felvett képekből kollázsokat készít Sziládi, amelyek a csoport-dinamika leírásának ürügyén arra keresik a választ, hogy a résztvevőket hogyan befolyásolja a készen kapott gesztusok és pózok imitálása. Vajon találnak-e módot az önkifejezésre vagy pusztán sablonokat öltenek magukra? A kiállított munkák az egyén önmeghatározásának látszólagos szabadsága és az előregyártott pózok utánzásának kényszere között fennálló feszültséget és ellentmondást tematizálják.