Hatházi László és Antal Balázs projektje néhány véletlen megfigyelésből épít rendszert, és általa egy alig feltérképezett területről mond ki néhány tanulságot. Megfigyelték, hogy a városban hogyan élnek a szobanövények, kik és hogyan használják őket. A szolgáltató cégek például reklámozandó termék híján ezeket állították az üveg mögé, szép is, színes is, mindkét oldalról jobb ezeket nézni, mint a semmit vagy egymást. A kirakat itt némileg elveszíti eredeti funkcióját, hiszen nem jelzi a mögötte folyó tevékenységet - de városi üvegházként talán jobb szerepet kap annál. Némi önbecsapással még azt is mondhatjuk: humanizálja a fogyasztói környezetet.
A kiállítást növények, illetve növényekről készült fotók és festmények foglalják el. Egy sor cserép barátoktól, ismerősöktől került ide, az "add kölcsön a kedvenc szobanövényedet" körkérdésre sok barátságos zöld érkezett, ezekbe a kiállítók kis pálcikán kitűzték a gazdi fotóját is, jelezve a személyes viszonyt. Mert a zöldekhez fűződő személyes viszonyunk határozottan jelzi nem csupán lelkiállapotunkat, nyitottságunkat, mindennapi életünk stressz-szintjét, de esztétikai és szociális ideáljainkat is - nem véletlen a városi szinglik körében elharapódzó kaktuszhóbort, de a minimalista lakásdivattal járó orchidea-kultusz sem.