A Jimi Hendrix reklámjogait birtokló két cég, az Experience Hendrix és az Authentic Hendrix beperelte Craig Dieffenbach üzletembert, mert négy évvel ezelőtt engedély nélkül dobta piacra a Hendrix Electric nevű vodkát, amelyen a néhai gitáros arca és aláírása is szerepelt. Úgy tűnt, az üzleti fogás bevált, de csak a 2007-es feljelentésig. A két évig tartó bírósági szakasz után Dieffenbach jött ki vesztesen a pereskedésből – a bukás pedig egyben vállalata végét is jelentette.

A Hendrix reklámjogait kezelő két cég számára 3,2 millió dolláros anyagi kártérítést ítéltek meg, és a bíróság egyben kötelezte a vodkát gyártó céget, hogy azonnal hívja vissza a piacról a terméket. Dieffenbach annak idején Leon Hendrixszel, Jimi féltestvérével együtt vágott bele a projektbe, de a fivérnek nem voltak reklámjogai, így a szeszes ital piacra dobása illegális volt.

“Ez az ítélet is bizonyítja családunk hosszútávú elkötelezettségét amellett, hogy megvédje Jimi Hendrix örökségét és művészi vízióját” – kommentálta a döntést a família nevében Janie Hendrix, a gitáros mostohatestvére.