Úgy tűnik, az Amerikai Postavállalat (United States Postal Service) megbékélt a zenekarral, és a névhasználatért cserébe többek között arra kötelezték a zenekart, hogy az éves közgyűlésen fellépjenek. Emellett a Postal Service nagylemezei megrendelhetők a Posta honlapjáról és várhatóan a reklámfilmek kísérőzenéjét is ezen zenekar dalaiból fogják kiválasztani.
A furcsa egyezség hátterében a Posta részéről az áll, hogy íly módon szeretnének közelebb kerülni a fiatalabb közönséghez, míg a zenekar kiadója, a legendás (legendás azért is, mert a Nirvana is itt jelent meg először) Sub Pop számára ennyi kommercializálódás" még éppen belefér.
A Postal Service nevét egyébként arról kapta, hogy a különböző főzenekarokban tevékenykedő tagok (Jimmy Tamborello a Dntel-ből, Ben Gibbard a Death Cab For Cutie-ból) főleg levelezés útján tartják a kapcsolatot és írják elektronikával kevert indie-rock dalaikat.
(Pitchfork Media)