Közel 3500 látogató volt kíváncsi a 31 hazai és több mint 10 regionális tervező alkotásait felvonultató rendezvénysorozatra, amelyen több mint 100 darab dizájntárgyat mutattak be. A hétfő déli nyitástól számítva összesen közel 300 ezer felhasználó kereste fel az esemény Facebook- vagy Instagram-csatornáját.
Az Iparművészeti Múzeummal együttműködésben kialakított dizájntörténeti részben többek között Kozma Lajos, a századelő egyik legkiválóbb, nemzetközileg is elismert művészének tervrajzait és egy alkotását is megtekinthették a helyszínre látogatók. A virtuális dizájnerbútorok mellett a kerámiamunkák egy grandiózus asztalra kerültek, ezt Bonta Gáspár, a kiállítás programigazgatója Az utolsó vacsora parafrázisaként értelmezte.
Népszerűek voltak a látogatók körében a kiállítás edukatív programjai is: a szakértői tárlatvezetések, az előadások és a kerekasztal-beszélgetések. Olyan nemzetközileg elismert szaktekintélyek vettek részt a programban előadóként, mint Piero Lissoni, korunk egyik legkiemelkedőbb építésze és dizájnere.
Az Art Markettel közösen szervezték meg a Metszéspontok: Art & Design beszélgetést, amelyben a művészet és a dizájn különbségeit, átfedéseit és egybefonódásait vitatták meg a szakértők, egy másik kerekasztal-beszélgetésben pedig a kollaboráció innovációt ösztönző hatásáról esett szó. A kerekasztal-beszélgetések és az előadások visszanézhetők a Magyar Divat & Design Ügynökség YouTube- és Spotify-csatornáján.
Fotók: HFDA/The Sparkle Content