MTVA-roadshow a debreceni karneváli héten

Kultpol

 
(MTI) - Székesfehérváron minden promóció nélkül, már az első napon mintegy 130-an adták arcukat az M1 átvezető bejátszásaihoz, összesen pedig több mint ötszáz fénykép készült. Siófokon már csaknem háromszázan álltak a fényképező elé naponta - mondta el Vida Zoltán, az MTVA arculati irodájának vezetője.
 
"Minden városban igyekeztünk egy-egy, nagyobb tömegeket vonzó eseményhez kötni a közmédia bemutatkozását, erre pedig remek alkalom volt a debreceni karneváli hét, amely a roadshow másnapján indul és egészen 21-ig tart" - hangoztatta.
 
Az M1-en már elindult, és később a magyar diaszpóra bemutatásával a Duna World-ön is futó kampányhoz a fényképezéssel és az on-line felületen beküldhető képekkel együtt reményeik szerint 2500-3000 fotó készülhet el, amelyek több hónapig futhatnak majd ezeken a csatornákon.
 
Vida Zoltán hozzátette: a roadshow másik fontos eleme, hogy a közönség megismerje a közmédia új logóit. A közszolgálati csatornák új, mégis ősi elveken alapuló, letisztult arculati elemeinek bevezetése egybeesett a kiváló magyar eredményeket hozó londoni ötkarikás játékok kezdetével.
 
A Vida Zoltán vezette csapat által tervezett egységes arculat alapmotívumait a tűz, a víz, a levegő és a föld jelképrendszere adja, mindegyik alapja a kör. A közmédia a képek mögött egy filozófiát és egy értékválasztást is képviselni kíván. A képi elrendezés az aranymetszés ősi arányrendszere alapján készült, a teret a Leonardo által ábrázolt vitruviusi arányok szervezik, de a tervező a természetet is segítségül hívta akkor, amikor a Fibonacci-számok alapján rendezte be a képeket.