Megújul Budapest teljes turisztikai portfóliója

Kultpol

A Budapest Brand Nonprofit Zrt. úgy alakítja a főváros márka- és turizmusstratégiáját, hogy élhető és szerethető városképet közvetítsen a budapestiek és az ide érkező turisták felé.

A Budapest Brand terméke és egyben Budapest hivatalos turisztikai városkártyája az ide látogatók körében igen népszerű Budapest Card. A nemzetközi trendeket követve idén a cég teljes kártyaportfóliója új arculatot kapott: a lendületes és színes dizájn nemcsak a Budapest Cardon, de a hozzá kapcsolódó egyéb kommunikációs eszközökön, termékeken is megjelenik.

A 75 ezer példányban, 6 nyelven megjelent, számtalan kedvezményes városi attrakciót és szolgáltatást tartalmazó Budapest Card-katalógus már szintén a megújult dizájnnal várja a fővárosba látogatókat. Az új arculatot hordozzák már a szórólapok, a plakátok és a Budapest Card-partnereket jelölő, 40 ezer példányban megjelent egyedi várostérkép is.

Új köntösben a Budapestinfo.hu turisztikai weboldal és webshop

Tartalmi és arculati frissítést, kisebb ráncfelvarrást kapott a Budapestinfo.hu weboldal és kártyawebshop is. A felhasználók a honlapon is teljesen új arculattal találkozhatnak színes, modern köntösben. A változáshoz kapcsolódóan az egész oldal és a webshop arculata is megújult, nem teljesen szakítva az eddig megszokott formai elemekkel.  

A Budapest Brand munkatársai kutatások alapján az oldal teljes menüstruktúráját átalakították, hogy a felhasználók minél gördülékenyebben megtalálják a számukra hasznos információkat. Az átalakításkor a felhasználói és fogyasztói szokásokat figyelembe véve a vásárlási folyamat is sokkal egyszerűbb és áttekinthetőbb lett: az oldalra látogató hazai és külföldi turisták egyaránt megtalálják az aktuális ajánlókat, híreket és a főváros városkártyája, a Budapest Card által nyújtott különböző kedvezményeket, ingyenes lehetőségeket. Könnyebben elérhetővé váltak a gyakori kérdések és a hasznos információkat tartalmazó menüpontok, valamint a turisztikai nevezetességek, látványosságok is.

Partnerségben a Sziget Fesztivállal

A Sziget Fesztivál már 28 éve szerves része és alkotóeleme Budapest hömpölygő és lüktető dinamikus erejének. A Budapest Brand a Szigettel közösen hozta létre a Budapest Card szigetes kiadását, hogy az ideérkező vendégek ne csak az egy hetes fesztiválra, hanem a város különböző izgalmas pontjaira is ellátogassanak, fedezzék fel a nevezetességeket, és éljék át az egyedülálló Budapest-élményt.

A 2, 5 vagy 9 napos speciális kártya számos értékes kedvezményt foglal magában: a Sziget transzferbusz például ingyenes közlekedést nyújt a Liszt Ferenc repülőtértől egészen a Sziget bejáratáig, ezenfelül ingyenes a budapesti közösségi közlekedés, ingyenes a Sziget hajójárata, valamint a város ikonikus termálfürdőibe is első alkalommal ingyen, majd a következő látogatáskor 20 százalék kedvezménnyel lehet belépni, további 50 túra, múzeum, kiállítás és gasztrohely is kedvezményes vagy akár díjmentes szolgáltatást nyújt a Budapest Card ezen kiadásával.

A Budapestre érkezők már a Liszt Ferenc repülőtér digitális és egyéb felületein is Budapest megújult turisztikai arculatával találkozhatnak. A Sziget szervezésében a fesztiválra érkező nemzetközi újságíróknak és véleményvezéreknek egyedi sajtóprogramot szervez idén a Budapest Brand, ahol Budapest különleges, új és egyedi hangulatait, helyszíneit mutatják be a sajtónak.

Nyitókép: Budapest Brand nZrt.