A programban tíz tehetséges magyar divattervező elismert hazai szakemberektől sajátíthatja el a márkaépítéshez szükséges tudást.

A program célja, hogy minél több stabil, sikeres magyar márka jöjjön létre és a legjobban teljesítők továbbléphessenek a nemzetközi mentoring programba is.

A mentorprogram célkitűzése, hogy a résztvevők átadják azt az elméleti tudást a márkafejlesztés legfontosabb területein, amelyek nélkülözhetetlenek egy sikeres brand építéséhez. A hazai szakemberek workshopokon és személyes találkozókon fejlesztik majd a résztvevőket, míg a program végén a nemzetközi szakemberek döntése alapján a legjobban teljesítő márkák folytathatják az ügynökség és a Camera Nazionale della Moda Italiana közös nemzetközi mentorprogramját is.

A szakmai szempontok alapján kiválasztott mentorok – Chen
Mónika Emma (márkafejlesztési menedzser és kommunikációs tanácsadó), Ádám
György (ügyvéd, a Budapesti Ügyvédi Kamara bizottsági tagja), Kárpáti Kriszta
(szabadúszó divat PR-szakember), Kázsmér Nikolett (befektetési menedzser,
inkubációs terület), Bernát Sára Emília (divat, luxus stratégiai tanácsadó),
Szentesi Réka (divatkutató), Tátrai Péter (befektetési igazgatóhelyettes),
Horváth Alexandra (CFO, Aeron), Lilit Boninsegni (Polimoda), Martényi Tímea
(értékesítési és fenntarthatósági szakértő) –  a divathoz és márkaépítéshez kapcsolódó
különböző területeken szerzett tapasztalatuknak köszönhetően pontosan látják a
márkák erősségeit és fejlesztendő területeit.

Az utolsó workshopokra 2020. márciusában kerül sor, addig pedig olyan témakörökben fejlesztik majd a márkákat, mint a divatkommunikáció, termékértékesítés, védjegyeztetés vagy épp a digitális marketing. A programban résztvevő designerek – a Kata Szegedi, a Nini Molnar, a The Four, a DÜSK, a Vecsei Millinery, a Peter Mero, a Gabriella Veszpremi, az Anna Daubner, az Alma Vetlenyi és a ZIA – a mentorprogram elvégzése után tovább fejleszthetik vállalkozásukat.

Nyitókép forrása: hirado.hu