Míg egy másik el nem választ - ÉSSZERŰ MEGOLDÁS
A rendező egy remek huszárvágással fordítja abszurdba az egyébként nem is annyira meglepő történetet: a konfliktusmegoldásra szakosodott Erland saját házába költözteti szeretőjét és annak férjét, hátha a közös háztartás szépen kimossa elméjükből a hirtelenjött szenvedélyt. A házasságtörők azért természetesen egy franciaágyon osztoznak, míg a két megcsalatott a vendégszobában és a kanapén várja összeszorított foggal, hogy a szomszéd szobából átszüremlő sikolyok egyszercsak véget érjenek.
A közös étkezések - különös tekintettel az első reggelire - végtelenül kellemetlen szituációi a film legerősebb pillanatai, a néző könnyesre kacagja magát, miközben azért legbelül nagyon boldog, hogy ez nem vele történik. A négy főszereplő remek csapatként rajzolja elénk ennek a furcsa négyszögnek az aszimmetriáját: a csalfa férj szerepében látható Rolf Lassgard kifejezetten szimpatikus Erlandja fokozatosan "mászik bele a tenyerünkbe", ahogy bocsánatkérés vagy határozott döntés helyett még ő vár el megértést és türelmet a kabaréhoz asszisztáló feleségétől. Jörgen Bergmark egészen kifacsart tükröt tart az idősödő házaspárok elé, ésszerű megoldás helyett ezernyi kérdéssel kopogtatva a házasságra csupán készülők fejében is.