Csodálatosan berendezett, a szivárvány minden színében pompázó, Napkirály-korabeli szobabelsők, kristály és porcelán mindenütt, utunkat arany és igazgyöngy szegélyezi. Ahogy távolodik a kamera, meglátjuk a csodaszép rózsalugast, a kovácsoltvas kerítés mellett nődögélő kálát, melyet az azálea közelsége tesz még pompásabbá. S ahogy még tovább távolodik a kamera, a nap fénye megcsillan a természetfeletti azúrkékben tündöklő tenger taraján, s a hullámot kerekdedre csiszolt, a homokos partból kiszaladó szikla töri meg, melyet a márványkorlátra dőlő asszony néz a távolba révedve.
Az ifjú vámpírjelölt és a szerepében lubickoló Michelle Pfeiffer, meg kell hagyni, játszanak annyira jól, hogy feledtessék mind a jóindulattal is csak középszerű sztori okozta bosszúságot, mind a rendező furcsa perverzióját megtestesítő, viccbe hajlóan giccses környezetet. Egyetlen feladatuk, hogy őszinték legyenek a könnyeik, és megolvassza a vásznat a szenvedélyük - ha ez nem így lenne, nem sok értelme volna megnézni a világ legszemérmesebb, kurvákról szóló filmjét. Szerencse, hogy mégis így van - kár lenne kihagyni a tarantinósan morbid és mint ilyen, rettentő vicces narrációt, amely a film voltaképpeni csattanóját egy tőmondatban közli a nézővel. Sőt - igazából már ezért megéri befizetni a filmre.