Tagadhatatlan, hogy Frenák a legesztétizálóbb magyar koreográfus. A színpad rózsákkal van teleszórva, a jobb oldalán piros kanapé áll, mögötte nagy, csorba tükör vagy valami ipari hulladék, melynek felülete torzítva tükröz. A színlapon ugyan vízzel elárasztott padlót ígértek, de vagy felszáradt a víz, mire beléptünk, vagy végül elvetették az ötletet. A rózsák, a fehér padló, a kanapé: a szokásos giccses Frenák-háttér, amit azonban imádok. Kell olykor ez a szirup.
A másik emblematikus mozzanatban a kubai táncos, Nelson Reguera meztelen testéhez tapad Jantner, végigsimítja, kissé méregeti. Ha jól emlékszem, Pannonhalmán még volt egy kemény fenékbemarkolás is, azóta ezt mintha kivették volna. A testsimogatás azonban nem szenvedélyes. Merthogy ez a darab is a magányos testekről szól. Az InTimE-ban sok a szexuális célzás (ez nem igazán meglepő persze), sőt, a darab csúcspontja egy hármas orgia.
A másodpercek törtrészére kimerevedő testek megannyi Laokoón-csoport. Frenák egyébként is jobbára a tökéletes, fiatal testek mágiájának megszállottja. E hármasban olykor mintha egyetlen test három csapkodó felsőteste, máskor egymással feleselő végtagok szörnyű kavalkádját láthatjuk. Az InTimE testbeállításai bizonyos pillanataiban hasonlítanak a fin-de-si?cle antikvitáskultuszának fényképeihez - ott egy fellelhető múlt, itt pedig egy kilátástalan jövő szimbólumai.
Azonban a végső jelenetben megjelenő sárszínű, hatalmas végtagjait gyengéden csavargató, magányos ember nekem kissé túl sok a szánalomból. Azt hiszem, a koreográfus életművével már épp eléggé képviseli az elesetteket - nem kell állandóan a szánkba rágni a magányos kommunikációképtelenek amúgy rettenetes magányát. Oly sokáig elnéztem volna még a testek előbbi intim heroikus kavargását - ha ez mégoly értelmetlen is.