Nikola Sucur, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. Group brand managere a nyertesek kihirdetésénél elmondta: ?Jó volt látni, hogy a HEINEKEN sörök csomagolásának innovatív újrahasznosítását milyen sokféleképpen képzelték el a tervezők, milyen izgalmas, kimagaslóan színvonalas látványelemek születtek, amelyekről túlzás nélkül elmondhatjuk, hogy világszerte bármelyik vendéglátóhely méltó díszei lehetnek.?
A ?Student? kategória ?900? című nyertes alkotását Dávid Márk és Kovácsik Bence jegyzi. A fiúk az eredeti 900 helyett végül 650 db. HEINEKEN-es üveg és dugó, plomba, huzal, és kampó használatával egy izgalmas, fényáteresztő, függesztett térplasztikát alkottak.
Kiss Miklós (www.kissmiklos.com )és Bonta Gáspár (www.gasparbonta.com) nyerte a ?Senior? kategóriát. Az ő alkotásuk a ?Green clouds? nevet kapta, középpontjában a HEINEKEN jellegzetes, ikonikus palackja áll, izgalmasan újrahasznosítva műgyanta és fém rögzítő-szerkezet használatával. Az installáció elkészítéséhez az alkotók 825 db. HEINEKEN-es üveget használtak.
A két kategória-győztes alkotás mellett a HEINEKEN csapatának is volt egy kedvence. Ez a ?Fall into pieces? című pályamunka volt. A fiatal Scheitz András a világító HEINEKEN sörösüvegekből egy olyan installációt készített, amely szokatlan, és éppen ettől maradandó vizuális képet jelenít meg, legyen szó akár egy klub bárpultjáról, vagy táncteréről.
Ács Zoltán, a Design Terminál kreatív igazgatója, a zsűri tagja a nyertesek méltatásánál kiemelte: ?A vártnál is több kiváló terv született, és különösen erős volt a diákok mezőnye. Néhányan olyan tervekkel és prezentációkkal készültek, melyeket komoly ügynökségek is megirigyelhetnének.?
A három különleges installáció a Hellobaby Bar-ban határozatlan ideig tekinthető meg. Az installációkról a fotókat készítette: Éder Krisztián (www.ederkrisztian.com ).
Szíves felhasználásra mellékelten a nyertes munkák pályázati anyaga, és az eseményen készült fotók.