Az Art is Business Díj azokat a felelősen gondolkodó vállalkozásokat és mecénásokat hivatott elismerni, akik nyitott és befogadó szellemiséggel, tudatos választás útján lépnek kapcsolatba a művészeti élet képviselőivel és projektjeivel, majd együttgondolkodás során alakítanak ki működő konstrukciókat a közös jó érdekében. A megfelelő együttműködéshez természetesen szükség van meghatározó alkotókra és a rájuk fogékony vállalatokra, vállalati vezetőkre és mecénás gondolkodású szakemberekre. Pontosan ezért fontos, hogy azok a vállalatok, akik már alkalmazzák a támogatási formulákat, kiváló példával járjanak elöl, és ezért őket elismerjék.
A Magyarországon hiánypótló díj kimondottan imázsformáló és értékteremtő céllal jött létre, megalapozva azt, hogy a kultúrára szánt, forprofit támogatás eszméjét erősítse, és segítse beépülni a cégek brandépítésének folyamataiba, valamint elősegítse a vállalat kultúra iránti elköteleződését.
Az Art is Business Díjat három kategóriában ? nagyvállalat, kis- és középvállalkozás, mecénás ? osztják ki. A vállalatokról és a díjazott mecénás személyéről öttagú kuratórium dönt, melynek tagjai: Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője, Juhász Dóra, a Müpa PR-vezetője, Vég Szilvia, a Jurányi Inkubátorház kommunikációs vezetője, Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője és Balogh Máté András, a kortársPRos ügyvezetője.
Pályázati határidő: 2019. szeptember 15.
További információ itt.