A másolat, az utánzás és az eredetiség kérdése mai napig aktuális képzőművészeti, illetve művészetelméleti, teoretikai kérdés. Az egyértelmű másolat és az appropiation-art által meghatározott tulajdonlás és eltulajdonítás közötti határ egyre homályosabb, ebből fakadóan az egyértelmű különválasztás mind kritikai, mind pedig esztétikai oldalról is problematikus folyamatnak látszik.
Az emberi test és a másolat egyik kapcsolódási pontja az ikrek különleges látványa, mely mindenki figyelmét önmagában is megragadja. A különleges viszony és a zavarba ejtő hasonlóság rendkívüli jelenségnek számít, annak ellenére, hogy tisztában vagyunk létezésük okával, mibenlétével. Mindazonáltal felmerül a kérdés bennünk, hogy felfedezhetünk-e különbségeket vagy csak a hasonlóságok kusza rendszere meghatározó e személyekben?
Fejér Bernadett COPY című kiállításában azt vizsgálja, hogy mi történik akkor, ha két hasonló ember a fotográfia segítségével további sokszorosításon esik át, ezzel kisajátítva az ikrek adta azonosságot és a fotográfia reproduktív jellegét. A fő kérdés így az, hogy milyen érzést vagy reakciót vált ki a befogadóból az, ha sok másolatot lát két azonosnak tűnő emberről.