A látogatókutatás módszerei a BGE-n

Egyéb

A közönségmérés és látogatókutatás a hazai kulturális és természeti örökséggel foglalkozó intézményekben kevéssé ismert területnek számít, miközben a látogatószám-növelés folyamatos nyomásként nehezedik az intézményekre. A siker kritériuma, hogy az intézmények megismerjék közönségüket. Mennyire tudják a látogatókat saját küldetésük, szemléletük irányában elkötelezni? A kétnapos esemény célja, hogy az egymástól sok esetben elszigetelten működő kulturális intézmények, a kortárs kultúra, oktatás és marketing területén dolgozók a közönség fogalma mentén találkozzanak, és megvitassák az aktuális kérdéseket.

A program előzménye az a másfél éves projekt, amelyet a KÖME és a Budapesti Gazdasági Egyetem a Kon-Tiki német élménytervező céggel közösen folytatott a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeummal, a Budakeszi Vadasparkkal és a szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeummal együttműködésben.

 

Részletes program ITT található.