Beyoncé áprilisban jelentette meg új albumát Cowboy Carter címmel, kifejezetten countryelemekkel és westerntematikában megírva. Az album borítóján az énekesnő egy fehér lovon ül, kezében pedig lobog az amerikai zászló. A sztereotípiák itt nem állnak meg: az albumon ugyanis van egy Levii’s Jeans című szerelmes dal is, amelyet Post Malone-nal közösen írtak.
Az amerikai kulturális hagyaték részét kiérdemelten képező Levi’s pedig kapva kapott a lehetőségen: egy hete sejtelmesen posztolt egy lovagló női cowboyról, majd az énekesnővel közösen újragondolta ikonikus, Launderette című, 1985-ös szpotját. A 2024-es verzióban pedig már nem egy jóképű férfira csodálkoznak rá a mosodában, hanem maga Beyoncé dobja be a gépbe az 501-es farmert.
A reklám ráadásul Rév Marcell Emmy-díjas magyar operatőr közreműködésével jött létre, aki egyébként már nem először dolgozott együtt az énekesnővel. A 2022-es Oscar-gála elején Beyoncé egy teniszlabdaszínű fellépőszettben egy Los Angeles-i teniszpályáról jelentkezett be, ahol előadta a Williams nővérek gyerekkorát feldolgozó, Oscar-jelölt Richard király című film betétdalát, a Be Alive-ot.
A dinamikus felvételt Rév Marcell rögzítette, aki egyébként már olyan világsztárokkal forgatott, mint Billie Eilish, Bad Bunny, Dua Lipa és Miley Cyrus, operatőri munkája az Eufória sorozatban pedig nemzetközi szinten is inspirálta a filmipart, és olyan fiatal színészeket fedezett fel, mint Sydney Sweeney vagy Jacob Elordi.
Rév legújabb filmje, a Fekete pont régi alkotótársával, Szimler Bálinttal készült, és már két hete vezeti a mozis sikerlistát. A nagyszerű filmről itt írtunk kritikát, rendezőjével pedig itt beszélgettünk.