A Magyar Állami Operaházba nevezték ki kommunikációs és marketingigazgatónak a szegedi Herczeg Tamást, aki korábban az Operettszínház marketingigazgatója, azt megelőzően pedig a Szegedi Nemzeti Színház marketingvezetőjeként dolgozott. |
A Magyar Állami Operaházba nevezték ki kommunikációs és marketingigazgatónak a szegedi Herczeg Tamást, aki korábban az Operettszínház marketingigazgatója, azt megelőzően pedig a Szegedi Nemzeti Színház marketingvezetőjeként dolgozott. - A kinevezés nem ért váratlanul, s tapasztalataim vannak már ezen a területen, hiszen korábban az Operettszínházban hasonló munkát végeztem - mondta lapunknak Herczeg Tamás. (fotó) - Az Operaházban a területemhez közel álló különböző egységeket - marketing, sajtó, jegyértékesítés, közönségkapcsolatok, nézőtéri felügyelet, az épület értékesítése - integrálom. A feladat tehát nem új a 32 éves szakember számára, azt viszont hangsúlyozta: az operetthez képest más volumenű feladatai lesznek. Hozzátette: Kesselyák Gergellyel, az Operaház újonnan kinevezett művészeti vezetőjével az operettben és a Szegedi Szabadtéri Játékokon már dolgozott együtt, Szegeden kötődött barátságuk is. Forrás: Délmagyar Online |