Herczeg Tamás az Operában

Színpad

A Magyar Állami Operaházba nevezték ki kommunikációs és marketingigazgatónak a szegedi Herczeg Tamást, aki korábban az Operettszínház marketingigazgatója, azt megelőzően pedig a Szegedi Nemzeti Színház marketingvezetőjeként dolgozott.

A Magyar Állami Operaházba nevezték ki kommunikációs és marketingigazgatónak a szegedi Herczeg Tamást, aki korábban az Operettszínház marketingigazgatója, azt megelőzően pedig a Szegedi Nemzeti Színház marketingvezetőjeként dolgozott.

- A kinevezés nem ért váratlanul, s tapasztalataim vannak már ezen a területen, hiszen korábban az Operettszínházban hasonló munkát végeztem - mondta lapunknak Herczeg Tamás. (fotó) - Az Operaházban a területemhez közel álló különböző egységeket - marketing, sajtó, jegyértékesítés, közönségkapcsolatok, nézőtéri felügyelet, az épület értékesítése - integrálom. A feladat tehát nem új a 32 éves szakember számára, azt viszont hangsúlyozta: az operetthez képest más volumenű feladatai lesznek. Hozzátette: Kesselyák Gergellyel, az Operaház újonnan kinevezett művészeti vezetőjével az operettben és a Szegedi Szabadtéri Játékokon már dolgozott együtt, Szegeden kötődött barátságuk is.
Herczeg az ideihez hasonlóan a jövő nyáron is a Szegedi Szabadtéri Játékok kommunikációs tanácsadójaként tevékenykedik majd, s bízik abban, hogy újjá lehet éleszteni az egykori együttműködést az Operaház és a szegedi szabadtéri között, amely közös előadásokban nyilvánulhat majd meg.

Forrás: Délmagyar Online