Faszverés, szopás, baszás? Jól megkúrni, aztán bevásárlókörutat lejteni a plázában? Hogy ennyi lenne? Nem. Hogy több-e? Nem tudom. Más. Ahogy mondani szokták. Pedig ez is mi vagyunk. Ez is normális. Emberek, akik másképpen gondolják, mint néhány másik. Mi van abban, ha egy férfi fél kimondani a legcsodálatosabb szót egy másik férfinak? Émelyítő szerelmi jelenet egy romantikus film végén egy férfi és egy nő között. Egy remegő test ócska kapucnis pulcsiba burkolózva és az ellentmondásos módon tulajdonában lévő vérfriss, partizó párocska. |
Hujber Ferenc, Almási Sándor, Száraz Dénes |
Minden megtörtént. Csodaszép élmény volt látni, hogy ezt mind elmondták a Régi Thália Stúdió színpadán. Hogy azonosulhattam egyszer valakivel, aki más. Más, mint én vagy más, mint bárki más. |
Hujber Ferenc, Almási Sándor, Balázsovits Edit |
Tragikomikus irónia csillant a szavak peremén, gyomronvágó dráma csapódott vissza a falakról és pokolbűzös szenvedés sistergett a levegőben. Az viszont talány marad, hogy a kegyetlen fődíler Briant miért nőként értelmezte Alföldi és miért játszotta Almási Éva kiégett, csalódott, hiteltelenné vált gyenge emberként, mikor a karaktere rejtett gyengeségén kívül semmi oka nem volt erre. De még utóbbi malőrök sem vethettek gátat a végső csodálatos katarzisnak, a mindent elsöprő együtt éneklésnek Ádám- és Évakosztümben, mely nemhogy pontot, de felkiáltójelet tett Alföldi izgalmasan eredeti előadásának végére. Fotó: Tóth Anett |