Méltó helyszínt találtak a fesztivál szervezői a magyar társulat brüsszeli bemutatkozására: a masszív bérházak közé préselődött, apró stúdiószínház - amelyet a házszám után 140 Színház névre kereszteltek - bensőséges hangulatot árasztó és kellőképpen eldugott ahhoz, hogy kísérletező kedvű, másképp gondolkodó színházi emberek terepe legyen.
Bármennyire is echte magyarnak vélhetik egyesek Az Őrült... című Pintér-darabot és előadást, a körszínpad köré ültetett, nagyjából 150 néző reakciói arról árulkodtak, hogy többségük "vette az adást" a társulat múlt pénteki, utolsó előadásán. Akadtak azért értetlenkedők is, akik meglepődve fogadták a poénokon derülő néhány magyar kacaját. A produkciót végig figyelemmel és érdeklődéssel követte a zömmel helyi közönség, és bár vastapsra nem érdemesítette - a vastaps inkább a kelet-európai nézőtereken dívik -, legalább háromszor visszahívta a színpadra a művészeket.
A francia nyelvű Le Soir és La Libre Belgique a múlt héten külön kritikát közölt a magyar előadásról, méltatva a témaválasztás, a történetszövés eredetiségét és a műfaji változatosságot. A cikkek jórészt a rendkívüli cselekmény ismertetésére szorítkoztak, a La Libre Belgique kritikusa szerint a műben Pintér Béla arra a kérdésre keresi a választ, hogyan alakulna Jézus története a mai Magyarországon. A Le Soir szerzője "mulatságos eretnekségnek" nevezte a produkciót, kiemelve, hogy a szerző-rendező a vallásos képzelet és a folklór elemeit finom iróniával ötvözi. Ugyanakkor a háromhetes fesztivál rendezvényeiről szintén rendszeresen tudósító holland nyelvű flamand sajtó egyelőre nem tett említést a Brüsszelben vendégeskedett Pintér Béla társulat előadásáról.