A film egy hétig követi egy egyedül élő fiatal lány életét annak csinos kis lakásában. Mindenki más csak árnyékként, széles hátként és telefonhangként szerepel a filmben. A leányzó napjait önmarcangolással és skizofrén monológok előadásával tölti. Ennek oka valószínüleg a nehéz gyermekkor, mivel szüleit autóbaleset érte és őt egy baráti család vette magához, majd 13 éves korában nevelőapja elcsábította és majdnem gyereke is lett tőle. Később, hogy eltusolják a szörnyű tettet, beadták a lányt egy vallásos bentlakásos iskolába, ahol nem érezte túl jól magát. Persze a titkolt viszony (ami ezek szerint mégse olyan titkos, hiszen a feleség adatta be a lányt az intézetbe) folytatódik és tart egészen napjainkig. Erre pedig mind magunknak kell rájönnünk, a lány rémálmai és monológjai alapján. Mivel ez egy alacsony költségvetésű film, senki sem látható a főszereplőn kívül, mindenki csak hallható, így igen könnyen összetéveszthető egy rádiójátékkal, melyből kivágták a narrátort. |
A lány a férfit várja, az meg egy szemét, mint minden férfi és néha nem jön, néha elalszik dugás után és ellóg reggel, és mindig áltatja szegény párát, hogy majd elválik, bla-bla-bla. Ilyen életmód mellett, persze nem csoda, ha megőrül a szerencsétlen szingli-kislány és "hülye fasz férfiak!" felkiáltásokkal borzolja azon hímnemű nézők idegeit is, akik még nem követtek el semmit. Persze, ő is játssza saját kisded játékait más férfiakkal, de hát ez is a nehéz gyermekkornak tudható be. Összefoglalva: a kitartott kiscsaj remek kis lakásban egyedül szenved a semmittevéstől. |
Az más kérdés, hogy nehezebb kitalálni a hogyant, ráadásul még én se tudtam ezt kivárni, mert a 70 perc környékén a Véres Törülköző újra felbukkan egy röhejes hangeffekt társaságában, és ekkor már kénytelen voltam elhagyni a nézőteret. A témaválasztás még ennél is érdekesebb. A rendező forgatókönyvíró Sas Tamás és partnere Can Togay most épp a pedofíliát választották filmjük témájául, gondolván, hogy olyan érdekes és visszás és egyáltalán. |