Dizájnerek által csomagolt termékekkel és általuk berendezett művészi szupermarkettel játszotta ki a Nagy-Britanniában jelenleg érvényes szabályokat a londoni dizájnmúzeum. Így bár múzeumként május 17-ig nem fogadhatnak látogatót, alapvető élelmiszereket áruló „dizájnszupermarketként” megnyithatott az intézmény ajándéküzlete.
A különleges kiállításon a kiállított tárgyakat nemcsak megérinteni lehet, de azonnal meg is vásárolhatók. Az alapvető ellátáshoz tartozó termékeket, például a rizst, a kávét, a maszkokat fiatal művészek tervezték, csomagolták. Az ötnapos szupermarket-kiállítás vasárnapig látogatható, a termékek eladásából befolyó összeggel a művészeket és a dizájnereket támogatja az intézmény.
Angliában a fitnesztermek, a fodrászok és a pubok már működhetnek. Tim Marlow múzeumigazgató szerint a kiállítás felteszi a kérdést, mi számít valójában az életben lényegesnek: „A kreativitás nem lényeges?”
Nyitókép forrása: Design Museum