Évente megközelítőleg nyolcezer könyv jelenik meg a magyar könyvpiacon, amelyek közül kitűnni még a legnagyobb könyvkiadóknak is komoly kihívás. Ezért határozta el a Libri-Bookline, hogy segítséget nyújt azon kisebb könyvkiadók számára, akik eddig nem tudták igénybe venni a cég által nyújtott marketinglehetőségeket. A Nyitott Könyv Program segítségével lehetőségük lesz hangsúlyosan megjelenni a cégcsoport könyvesboltjaiban és online felületein.
A könyvkereskedelmi cég a kultúra első számú közvetítőjeként arra törekszik, hogy közelebb hozza az olvasást az emberekhez. Idén meghirdetett Nyitott Könyv Programjába újító szellemű, friss ötletekkel jelentkező partnereket és új kiadású könyveiket várja, olyan kiadókat, amelyeknek értékteremtő munkájára eddig kevesebb figyelem jutott.
A Libri-Bookline marketingtámogatással és kedvezményekkel segíti azon kiadók munkáját, akik tartalmilag és esztétikailag is kiváló könyvekkel jelentkeznek a Nyitott Könyv Programba.
A nyertes pályázók között évi 50 millió forintos médiacsomagot osztanak szét, ami online és offline kihelyezéseket egyaránt tartalmaz a Libri-Bookline felületein. A pályázó kiadók új megjelenésű könyveinek a Libri és a Bookline oldalain lesz lehetőségük megjelenni, offline pedig az országos könyvesbolthálózatban kaphatnak kiemeléseket, és kerülhetnek jól látható helyre a kiválasztott könyvek. Az együttműködésben részt vevő kiadók megjelenhetnek továbbá a cégcsoport rendezvényein és kitelepülésein is.
A Nyitott Könyv Programra az első jelentkezési határidő 2020. március 31-e. A programba negyedévente lehet jelentkezni, a jelentkezéseket a Libri-Bookline munkatársaiból álló szakmai csapata bírálja el.
A jelentkezés részleteiről ide kattintva tudnak tájékozódni.