1993-tól a Civil Negyed színházi társulat művészeti vezetője, koreográfus-rendezője, amely 2004 óta a Finita la Commedia név alatt működik.
Fehér Ferenc a Civil Negyed társulathoz való csatlakozása (1999) előtt electric-boogie-val, hip-hop tánccal, illetve több harcművészeti irányzattal is foglalkozott. Mindezek alapvetően meghatározzák mai mozgásnyelvét. Klasszikus értelemben vett modern táncosi képzésben nem vett részt, ám a művészetére meghatározó befolyást gyakorló irányzatoknak köszönhetően egyedi, összetéveszthetetlen stílusban dolgozik. Magyarországon (eltérően bármely "táncnagyhatalom" mezőnyétől) jelenleg ő az egyetlen, aki az utcai táncok világát kortárs színpadon megjeleníti. 2003-ban elnyerte a Soros Alapítvány ösztöndíját, 2004-ben pedig Fülöp Viktor ösztöndíjas volt.
A társulat az Inspiráció esteken már több ízben bemutatkozott a Trafó színpadán (Avondo, Graffiti Orpheus), 2004 januárjában, pedig a Pólusok-est alkalmával mutatták be a Medusa Piercinget.
A Társulat hazai és nemzetközi fesztiválok állandó vendége (nagy sikerrel léptek fel többek között Olaszország, Brazília, Portugália, Oroszország, Luxemburg, Lengyelország és Németország színpadain). Munkájukat számos jelentős díjjal méltatták (nagy Herendi- díj, A Tánc Fesztiválja, Veszprém 2004; A legjobb férfi táncosnak járó önálló előadói díj 2002; SZASZSZ 2003).
A Trafó Kortárs Művészetek Háza színpadán ezúttal a Medusa Piercing és az Exit (Kaspar-variációk) című koreográfiákat láthatja a közönség.
Az est nyitánya a Medusa Piercing. Már a cím is utal rá, hogy a darab egy zaklatott, sötét világba kalauzolja a nézőt. Medusa megpillantásakor a halhatatlanok is elnémulnak - hasonló élményben van része a közönségnek, amikor a tetőtől talpig feketére kent Fehér Ferenc árnyszerű mozdulatsorát nézve ki-kivillan a táncos világos, átható tekintete. Az előadás nyújtotta élmény kapcsán keresgélni kell a szavakat. Utazás, látomás, rémálom? Fehér Ferenc higanyszerű, vibráló mozgását a The Corporation tagjai által jegyzett, apokaliptikus világképet idéző videó egészíti ki és fokozza szinte az elviselhetetlenségig a mű sokkoló erejét.
Finita la Commedia: Medusa piercing (30 perc)
Médium: Fehér Ferenc
Koreográfia: O. Caruso, Fehér Ferenc
Origó: Lőrinc Lilla /videón/
Zene: The Corporation
Design: O. Caruso
Fény: Bánki Gabi
Videó: The Corporation
Rendező: O. Caruso
A szünet után a Finita la Commedia estjét az Exit (Kaspar-variációk) zárja. Fehér Ferenc szólója egy korábbi darab (Kaspar 2002) igényesen átdolgozott, átszerkesztett, érettebb, egyszemélyes változata. Az Exit végleges változatának bemutatója 2003 novemberében volt Prágában.
Ahogy a Medusa Piercingben, ezúttal is érvényesül Juhász Anikó kiforrott színházi látásmódja. Képzoművészeti igényességgel felépített fény- és látványterve, precíz dramaturgiája elegáns keretet nyújt a fiatal táncos vad energiákat képviselo mozgásvilágának. Az Exit-ben egyértelműen megmutatkozik, milyen látványosan fejlődött Fehér Ferenc tánctechnikája a korábbi darabjaihoz (Avondo, Graffiti Orpheus) képest, sikerült mozgásában a nyers erőt, a break-es, utcai táncos elemeket professzionális színházi jelenléttel ötvöznie.
Finita la Commedia: EXIT - Kaspar variációk (20 perc)
Tánc: Fehér Ferenc
Koreográfia: O. Caruso, Fehér Ferenc
Zene: ZUM, The Corporation
Fény, Design: O. Caruso
Az előadás estéjén a kávézóban Szenteleki Dóra a Finita la Commedia Medusa piercing című darabjáról készített fotói láthatók.
Támogatók: NKÖM, Fővárosi Önkormányzat Kulturális Bizottsága, NKA, Soros Alapítvány (Soros ösztöndíj), Fülöp Viktor ösztöndíj, Műhely Alapítvány, Új Előadóművészeti Alapítvány, Duncan Centre ? Prága
Médiatámogatók: Súgó, Élet és Irodalom, Rádió Café, Port.hu, Táncélet.hu