Az Állami Balett Intézetben végzett 1984-ben. Mestere volt Sebestény Katalin, Handel Edit és Sterbinszky László.
Továbbképzésen vett részt a Kölni Modern Tánckurzuson, tanulmányúton járt New York-ban Alvin Ailey együttesében.
1984-ben szerződtette az Operaház, 1995 óta a színház címzetes magántáncosa.
Jelentősebb szerepei:
Seregi-Dohnányi: Változatok egy gyermekdalra / szóló
Seregi-Goldmark: A makrancos Kata / Bianca
Seregi-Mendelssohn: Szentivánéji álom / Hermia
Culberg-J. S. Bach: Mamma Mária / Mária Magdolna
Lavrovszkij-Adam: Giselle / Paraszt pas de deux
Fodor-Bartók: A fából faragott királyfi / Királylány
Fodor-J. S. Bach-Presser: A próba / üldözött
Fodor-Orff: Carmina Burana / szóló
Szólót táncolt Hammadi, Juronics, Fodor, Balanchine, Harangozó ás Kylián egyfelvonásos balettjaiban.
Részt vett az együttes vendégszereplésein Európa számos nagyvárosában és a Távol-Keleten, jelentős szerepeket alakított Kanadában, Angliában, Izraelben, Mexikóban, Hollandiában és Németországban.
Koreográfus-asszisztensként tevékenykedett a Derby (László-Vukán, 1989) és Az ember tragédiája (Barbay-Kocsák, 2000) című balettek megalkotásában.
1989-ben miniszteri dicséretben részesült.