Új partnerekkel erősíti szakmai kapcsolatait a MOME

Kultpol

Tudástranszfer alapú partnerségekkel bővíti szakmai kapcsolatait a 2020 óta alapítványi formában működő Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME). A program kiemelt fókuszterületei közé tartozik az iparági trendkövetés és a pályakezdők támogatása, mindehhez elsőként a BE LIGHT!, a Magyar Divat & Design Ügynökség (HFDA), valamint a Market Építő Zrt. csatlakoztak.

Az együttműködéseknek köszönhetően a diákok projektalapú témákon dolgozhatnak piaci szakemberek közreműködésével – tájékoztatott csütörtökön a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemért Alapítvány.
Az alapítvány által életre hívott Stefan Lengyel kiválósági ösztöndíjprogram a hallgatók teljesítményalapú támogatása mellett a diákok naprakész iparági, gyakorlati kompetenciáinak bővítésére és szakmai integrációjára is nagy hangsúlyt fektet. A tavaszi szemeszterben a felkért partnerek egy-egy aktuális pályázati témával kapcsolódnak be a MOME kurzushetébe és egy azokat elmélyítő KFI képzés támogatásával a MOME oktatási programjába.

A HFDA a körforgásos gazdálkodás lehetőségeinek körbejárására ösztönöz a divat- és textiliparban a következő félévben; a legjobb koncepciót kidolgozó csapat tagjai díjazásként bekerülnek az ügynökség Young Talents programjába.

A BE LIGHT! pályázata a lighting design határait feszegeti különböző tervezési körülmények között Püspök Balázs, a MOME új akadémiai igazgatójának koordinációjával, a Market Zrt. pedig a kurzushéten az építőipar jelenleg egyik legvitatottabb kérdését, az előregyártott betonelemek felhasználási lehetőségeit vizsgálja a MOME diákjaival.

Nyitókép: az egyetem, képek forrása: MOME