A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) által indított mentorprogram célja, hogy átadja azt az elméleti tudást a márkafejlesztés legfontosabb területein, amelyek nélkülözhetetlenek egy sikeres brand építéséhez.

Célkitűzés továbbá, hogy minél több stabil, sikeres magyar márka működjön és a legjobban teljesítők tovább léphessenek a nemzetközi mentorprogramba is.

A idei programban résztvevő designerek – Borbala, OST Konzept, PHILOMÉN, Vengru, VIKTORIAVARGA Budapest – mind olyan tehetségek, akik a mentorprogram elvégzése után tovább fejleszthetik vállalkozásukat.

A hazai szakemberek a vírushelyzetre való tekintettel online workshopokat és one-to-one meetingeket tartanak. A program végén a nemzetközi szakemberek döntése alapján a legjobban teljesítő márkák folytathatják az MDDÜ és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös nemzetközi mentorprogramját is.

Az MDDÜ márkafejlesztési, kommunikációs, értékesítési és fenntarthatósági területről is biztosít szakembereket a programba. Hozzájuk csatlakoznak külsős szakértők. A kurzuson a szakemberek olyan témakörökben fejlesztik majd a márkákat, mint a divatkommunikáció, márkastratégia, válságkezelés vagy a digitális marketing.

Bata-Jakab Zsófia, az ügynökség vezetője kiemelte: a program sikerességét bizonyítja, hogy az első magyar mentoring tervezői közül többeket is alkalmasnak találtak a CNMI szakemberei, hogy tovább lépjenek a nemzetközi mentorprogramba és működésük stabilizálása után elsajátítsák a külföldi terjeszkedéshez szükséges ismereteket. A kiválasztott márkák idén szeptemberben egy állandó kiállításon és egy kollektív divatbemutatón, a Budapest Select ernyőmárka alatt képviselték Magyarországot a világ egyik legelismertebb divat eseményén, a Milano Fashion Weeken, ezzel tovább erősítették Magyarország kimagasló kreativitásáról alkotott képet.

„A második magyar mentorprogrammal ezt a sikeres szériát tervezzük folytatni” – hangsúlyozta az ügynökség vezetője.

Nyitókép forrása: victoriavarga.com