?A legfrissebb kutatások szerint a Petőfi Rádió Magyarország leghallgatottabb rádiója. Ez az elmúlt egy év frissítéseinek köszönhető, amelyek segítségével megdupláztuk hallgatóink számát, akik most már mintegy kétmillióan vannak. Azt gondolom, hogy a Superbrands díj ennek a munkának az elismerése? ? mondta el Pető Zoltán, a Petőfi Rádió csatornaigazgatója, aki arra is kitért, hogy ? az elmúlt egy évhez hasonlóan ? idén is számos eseményt rendez a rádió, például június 26-án a II. Petőfi Zenei Díj átadóját. A nagyszabású gálát a közmédia csatornáin is követhetik majd a nézők és a hallgatók.

 

?A Petőfi Rádió tíz éve kezdett el komolyabban nyitni a magyar zene felé, ezt a fogyasztók díjazzák, komoly tényezőként jelenik meg a márka ismertségében és kedveltségben? ? mondta el Káli György, a Superbrands kommunikációs vezetője a díj átadásakor.