A kétnapos szakmai fórumot a Vogue Japán szerkesztője, stílusikon és divatszakértő Anna Dello Russo és Bata-Jakab Zsófia, az Ügynökség vezetője nyitja meg. A vírushelyzetre való tekintettel a konferencia november 30. és december 1. között online valósul meg, élő bejelentkezésekkel az esemény Facebook oldalán.

Immár harmadik alkalommal rendezi meg a Magyar Divat & Design Ügynökség a régió meghatározó divatszakmai eseményét, a Budapest Fashion & Tech Summitot. A rendezvényen a nemzetközi szinten is elismert szakemberek többek között a fenntarthatóság, a változó üzleti modellek és a technológiai innovációk témaköreibe nyújtanak betekintést.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) kiemelt
feladatának tekinti a szakmán belüli kommunikáció és információáramlás elősegítését.
Ennek érdekében november 30. és december 1. között online rendezi meg a
divatszakmai párbeszédeknek helyet adó Budapest Fashion & Tech Summit
nemzetközi konferenciát. A hagyományteremtő jelleggel megrendezett szakmai
fórum célja, hogy Budapest felkerüljön a fenntartható divatfővárosok
palettájára és iránymutató szerepet töltsön be egy környezettudatosabb
közép-európai régió kialakításában.

A nemzetközi előadók tolmácsolásában olyan, a divatipart érintő fontos kérdések kerülnek előtérbe, mint a fenntarthatóság, a technológiai innovációk, a járványhelyzet divatiparra gyakorolt hatásai, valamint az üzleti modellek változásai.

Az MDDÜ fontosnak tartja a szakmán beüli kommunikáció elősegítését és az edukációt, mind az iparági szereplők, mind a divat és technológia iránt érdeklődők számára. Többek között ezt a célt szolgálja a Budapest Fashion & Tech Summit, ahol az érdeklődők ingyenesen hallgathatnak előadásokat a szakma elismert szereplőitől, akik többek között Ausztriából, Szlovákiából, Ukrajnából, Szlovéniából, Franciaországból, Olaszországból, Nigériából és az Egyesült Államokból vesznek részt az eseményen. Az előadók között olyan elismert nevek szerepelnek, mint a stílusikon és divatszakértő Anna Dello Russo a Condé Nast Italia korábbi munkatársa és a Vogue Japán szerkesztője, Luceny Fofana a Burberry marketing igazgatója, valamint Stefan Siegel, a kortárs és kezdő tervezőkre nagy hangsúlyt fektető Not Just a Label oldal alapítója.

A nemzetközi
trendekhez igazodva az Ügynökség online, a Budapest Fashion & Tech Summit
hivatalos Facebook oldalán rendezi meg az eseményt, élő videós bejelentkezések
segítségével. A részvétel ingyenes, az angol nyelvű előadásokat pedig bárki
megtekintheti. Az Ügynökség a digitalizáció segítségével és az online megvalósítással
egy nehéz időszakban is folytonosságot biztosít az esemény számára. A Budapest
Fashion & Tech Summit kiváló lehetőség mindazoknak, akiket érdekel a divat
jövője, a technológiai újdonságok, illetve azok a környezettudatos megoldások,
amelyek a jövő divatvilágát jellemzik.

További információ az esemény oldalán érhető el.

Nyitókép: Anna Dello Russo, forrás: laultimatentaciondeeva.blogspot.com