A filmidő jelentős részében a három barátnő a gyűrűtolvajt üldözi nevetgélve, egy percig sem tartva attól, hogy az ékszer netán nem kerül vissza jogos tulajdonosához, vagy hogy ne adj isten bárki bármiféle akciófilmhez illő helyzetbe találna keveredni - igaz, joggal: a Tom és Jerry szintjét alig megütő csatározások során nagyjából ötpercenként változik, hogy kinél van épp a gyűrű. Feszültségnek olyannyira nincs nyoma ebben az akciónak nevezett vígjátékban, hogy csak csodálkozni tudunk, hogyhogy nem alszanak ki még a lámpák is: a tolvajt egy másodpercig sem lehet komolyan venni, na meg az egyébként akár ijesztőnek is ábrázolható helyzetekben is legfeljebb annyi izgalom jut a soha el nem halkuló vihogás közben, hogy kinek hol szakad el vagy koszolódik össze az estélyije, horribile dictu a dekoltázsa (utóbbira szerencsére csak a koszolódás érvényes).
Vihogni viszont csak a szinglik vihognak szakadatlan, a film gondtalanabbik felében ráadásul teli szájjal kivitelezett sikongatások mellett - a poénok valahogy kimaradtak a filmből. Egyrészt - és ez egy, mondjuk mégis úgy, közönségfilmnél kifejezetten meglepő - a forgatókönyvírók (Kovács M. András, Szajki Péter és Zsigmond Nóra) nem is igazán próbálkoztak a szövegkönyv poentírozásával, másrészt ahol mégis látszik az ilyesfajta igyekezet, ott sem jártak sikerrel; már amennyiben azt, hogy Scherer Péter éhes taxisofőrje mindig akkor kezdene enni, amikor fuvarja lenne, vagy hogy a tolvaj és üldözői egyszer csak egy színház előadásának kellős közepén találják magukat, így ha már a színpadon vannak, elénekelnek egy dalt, nem tartjuk mégiscsak a humor csimborasszójának. Nevetni (ha más indíttatásból is) legfeljebb a sztori iszonyatos sutaságán lehet: például azon, hogy a gyűrűt végül úgy szerzik vissza a csajszik, hogy a maffiózó frissen megkért ex-nője ráparancsol Zsére, hogy adja vissza a kisasszonyoknak a gyűrűt, majd kérjen hangosan és főképp illedelmesen bocsánatot, hiszen lopni és e cselekedettel fájdalomkönnyeket fakasztani igen csúf szokás. Vagy azon, hogy a történet - félve használom a szót - csattanója az, hogy a család, amelynek kedvéért a gyűrűt üldözték, igazából nem is szereti túlzottan az ékszert, mert az a mondával ellentétben nem is szerencsét, csak bajt hoz.
Hogy Sas Tamásnak minden akció nélküli akciófilm és nem csak a jól sikerült, hanem mindennemű poénokat nélkülöző vígjáték elegyét volt kedve leforgatni félmilliárd forintból, voltaképpen magánügy, noha a nézőket ilyeténképp lesajnálni persze nem kedves dolog, de nagyobb bajunk sose legyen. Azt azonban, hogy a harmincnál is több, magát nem csak a plakáton, de a filmben is folyvást leleplező cég támogatása mellett miért volt szükség arra, hogy Sas a Magyar Mozgókép Közalapítványtól és az Oktatási és Kulturális Minisztériumtól is elkérjen még annyi pénzt, amennyit lehetett (még akkor is, ha az összköltségvetéshez képest ez nem is túlontúl számottevő összeg) - már nehezebb magánügynek tekinteni, s a kérdésre adható magyarázatok egyike sem túl meggyőző.