Az oktatás gyakorlati, minden óra anyagához gyakorlati példákat hozunk, és esetfeladatokat kell megoldani. A képzést elvégző nem csak sajtóközleményt tud majd írni, de sajtólistával, átfogó digitális ismeretekkel (pl. Canva, Google forms, CapCut, Jegyprogramok stb.) rendelkezik majd, szakszerűen be tud állítani közösségi média hirdetéseket, megtanul összevágni egy promóciós videóanyagot, és megtanulja kezelni a Tiktokot is.
A tanórákon kívül igény szerint szerkesztőségi látogatásokon is részt vesznek majd, illetve színházakban is találkozhatnak az ott dolgozó kommunikációsokkal. Nagy hangsúlyt fektetnek arra is, hogy a diákok megtanuljanak vitázni, érvelni, hitelesen megszólalni megbeszéléseken. Foglalkoznak az etikus marketinggel és az etikus sajtóval is, ennek erkölcsi kérdéseivel.
A diákok részt vehetnek a Freeszfe közösségi életében, kommunikációs munkáiban, rendezvényeinek szervezésében, de ez nem elvárás.
A képzésre olyan fiatalokat és idősebbeket várnak, akiket érdekel a színházi háttérmunka, a kommunikációs területek, szeretnének színházakban kommunikációsként elhelyezkedni, vagy már a szakmában dolgpzókat, akiket egy-egy részterület érdekel. Nincs szükség előképzettségre, de nem is kizáró ok.
A képzés ideje: 2025. január 4.-június 14.
Oktatási nap: szombat, 10.00- 15.30
Oktatók: Bíró Árpád, Csáki Judit, Helyes Georgina, Várkonyi Judit, Veszprémi Judit
Jelentkezési határidő: december 15.
Bővebb információ itt.