Az előadás zenei világát Fehér Ferenc és Kovacsovics Dávid találta ki: nem kevés eklektika és humor rejlik benne. Az eleddig lassított felvételre hasonlító, békésnek tűnő figurák kalácsukat elfogyasztván a harmadik, megmaradt darabra vetve magukat hirtelen kést rántanak (méretes kenyérvágót), és meglepő gyorsasággal lerendezik egymás között az ügyet.
Dózsa Ákosnak nem ez az első darabja a koreográfussal, már a Dűnékben kiderült, hogy milyen harmonikusan illeszkedik a jellegzetes Fehér Ferenc-féle, groteszken akrobatikus mozdulatvilágba, de a jelen kettősben az is nyilvánvalóvá válik, hogy kettejük figurája milyen jól kiegészíti egymást a színpadon. Az eddig leginkább Szabó Rékánál, a Tünet Együttesben és Mándy Ildikó Társulatának előadásaiban felbukkanó fiatal táncos a Tao Te című darabban összehasonlíthatatlanul izgalmasabbá válik, mint eddig, talán mert jobban feltűnik a humorérzéke, játékossága, mint korábban. Igazán érdekes helyzet áll elő, mert a két táncos folyamatos kontrasztban van egymással. Fehér Ferenc rezzenéstelen, magabiztos tekintettel pásztázza a közönséget, míg Dózsa Ákos kizárólag befelé néz. Egyiküknek a derűs pimaszsága, másikuknak az elszántsága érdekes, és jó ráérezni a két táncost összekötő figyelemre, barátságra, hasonló humorérzékre is.
Örömteli az is, hogy Fehér Ferenc viszonylag folyamatosan színpadon van, hiszen mostanában a harmincas-negyvenes koreográfusok-táncosok sora dönt úgy, hogy nem szerepel az előadásaiban táncosként, ez pedig elképesztő pazarlás. Hiszen ebben a korban a személyiségnek sugárzása, erős svungja van a színpadon, nem okos dolog lemondani erről az előnyről. Fehér Ferenc persze mindig is kivételes képességű, rendkívül szuggesztív előadó volt, de jó látni, hogy nem csak megőrizte ezt a képességét (amellett, hogy sokkal tudatosabb, magabiztosabb lett), hanem képes arra is, hogy fiatal táncosát, Dózsa Ákost adott esetben szintén helyzetbe hozza. Ez a nagyvonalú mellérendelő viszony a koreográfus számára - ebben biztos vagyok - szerencsére természetes, de gondoljunk csak bele, akad-e rajta kívül akár egyetlen, igazán domináns hazai táncos egyéniség, aki hasonlóan gondolkodna. Meggyőződésem, hogy a színpadon egy erős táncos mellé soha nem untermannok és udvarhölgyek kellenek, nem tárgyiasított bábok, hanem egyenrangú társak, és örülök, ha ezt a gondolkodást végre valakinél viszontlátom.