Fenntartható divatmárkák számára képez szakembereket a Budapesti Metropolitan Egyetem szeptemberben induló új, három szemeszterből álló Fenntartható divatmárka menedzsmentje képzése, amely a minőség és egyediség mellett

a pozitív társadalmi gyakorlatokat is a divatmárka-építés kulcsfontosságú elemeként határozza meg.

Az intézmény 5 éve indította el Divat- és luxusmárka-menedzsment szakirányú továbbképzését. A piaci változásokat látva azonban úgy döntött, új alapokra helyezi a divatmenedzsment-oktatást.

A fenntartható divat iránti kereslet növekedésével mind a tömegmárkáknak, mint pedig a prémium és luxusmárkáknak szüksége lett olyan fenntarthatósági ismeretekkel rendelkező szakemberekre, akik a tervezéstől az értékesítésig képesek a textil- és divatipar ellátási láncának megreformálására. Éppen ezekkel az ismeretekkel gazdagodhatnak azok, akik jelentkeznek a METU új képzésére.

Fotó: Kamorke Facebook