A Nők Lapja volt vezető szerkesztője, az Élet és Irodalom prózarovatának vezetője különleges utazást kalauzol a közlekedés világában – azon belül az Északi Járműjavítóban –, amelyhez, mint kiderült, családi szálai is kötődnek. Grecsó Krisztián tárlatvezetésének a Múltfutam címet adta, amely során öt állomáson keresztül osztja meg az író azon gondolatait, emlékeit, amelyeket a kiállítás ihletett, valamint rövid, prózai alkotásokat és történeteket mesél.
Habár az esemény nem zárja ki az improvizatív elemeket, a vezetett séta több olyan műtárgyat érint, amelyek különleges darabjai a Közlekedési Múzeum kiállított anyagának és gyűjteményének. Az állomások többek között érintik a Déli vasút 109.109-es pályaszámú gőzmozdonyát, amely monumentális méretét nem meghazudtolóan 270 tonnás vonatok továbbítására volt képes 100 km/órás sebességgel, az Antonov 2-es repülőt, amely a repülőgépipar egyik legszéleskörűbben alkalmazott repülőgéptípusa, így utasszállításon kívül teher- és postaszállításra, kutató-mentő feladatok ellátására, de a szúnyogállomány ritkítására is használták, illetve nem hagyja ki a „Barbi” metrókocsi installációját sem, amelyről talán a legjobb kilátás nyílik az első „Bivalyra”, az idén 100 éves MÁV 424.001-es pályaszámú gőzmozdonyra, amely centenáriumára ünnepi fényfestést kapott.