A Design Terminál célja, hogy a legígéretesebb kreatívipari kis- és középvállalkozásokat féléves, elmélyült szakmai együttműködés keretében felkészítse befektetés befogadására, nemzetközi piaci terjeszkedésre. A program keretében a mentoráltakat a számukra piacilag legmegfelelőbb nemzetközi szakvásárra is elviszik, melynek célja egyrészt a piaci validáció, másrészt az üzletszerzés.

A beérkezett 70 pályázatból az első zsűrizést követően 12 vállalkozást juttatott tovább a szakmai stáb a második fordulóba, ahol már személyes prezentációkkal mutatkoztak be a jelentkezők. A zsűri döntése alapján a Do3D (3D nyomtatás), a Dori Tomcsányi (divatmárka), a Paprikum (fűszermalom), a Studio Nomad (bútortervezés) és az AP Faktura (bútorgyártó) került be a mentorprogram 2015-ös tavaszi szemeszterébe. Emellett a 2014-es Gombold újra! Közép-Európa Legjobb Magyar Tervezői Díjatelnyerő November is csatlakozik a most induló programhoz.

?Az első kör tapasztalatai nagyon pozitívak, több céget eredményesen segítettünk a céljaik elérésében, megtették az első lépéseket. A 2015 tavaszi félévre jelentkező cégeknél is a jó termék, vagy szolgáltatás, az innovativitás, a jó csapat, az önállóan megtett első lépések, eredményesen lezárt 1-2 éves munka nyomta a legtöbbet a latban. ? emelte ki Nemes Attila mentor, a Kitchen Budapest társalapítója.

A mentorprogram szakmai stábjának munkáját összesen 10 mentor és szakmai tanácsadó segíti. ADesign Terminál partnere többek közt az Assessment Systems (szervezetfejlesztés), a Hipavilon Nonprofit Kft. (ipari jogvédelmi kérdések) és a Kinstellar Ügyvédi Iroda (jogi tanácsadás).