A modellt az együttes legutóbbi, sorban 17. albuma, a Power Up ihlette. A hazai dizájner szemüvegmárkának ez már a negyedik kollaborációja a zenekarral.

2018 volt az első év, amikor a hazai dizájner szemüvegmárka, a Tipton Eyeworks az AC/DC-vel közösen készített szemüvegkollekciót. A Back in Black szemüvegek a mai napig kaphatók. Az első közös projektet több követte, a Black Ice és a High Voltage albumok ihlette szemüvegek után most megérkezett a PWR UP. A keretek szárán továbbra is ott díszeleg az együttes híres villámszimbóluma.

„Az AC/DC-kollekcióink mindig nagyon sikeresek. A bevett gyakorlat hasonló, mindig albumokhoz kötjük őket.

Veszünk az adott albumból bakelitlemezeket a kiadótól, ebből készülnek a szemüvegek.

A kérdés, mindig csak az, milyen stílus felé induljunk” – meséli Zack Tipton, a Tipton Eyeworks alapítója, hogyan alkotják meg az AC/DC-kereteket.

A Tipton Eyeworks és az AC/DC egymásra találása a véletlennek köszönhető. A Tipton a Pink Floyd-lemezekből készített, limitált szériás, ötvendarabos kollekciójával előzetes egyeztetés nélkül rukkolt elő. Fél évvel később az együttes egyik jogi képviselője, a Perryscope Productions kopogtatott Zack Tiptonnál, arról érdeklődve, miért szerepel a Pink Floyd neve egy olyan terméken, amelyről ők nem tudnak. Pár évvel később a Perryscope Productions ismét jelentkezett, de képviselőjük, Norman Perry ezúttal egy megbízással a kezében érkezett: „Ők képviselik az AC/DC-t is. Mi lenne, ha a Tipton készítene egy általuk inspirált napszemüveg-kollekciót?”

A Tipton Eyeworks AC/DC-kollekciójának darabjai hivatalosan a zenekar által engedélyezettek.

A szemüvegek szárán krómozott elemként megjelenik a banda hivatalos szimbóluma, a villám. A szár belső részén gravírozva megtalálható a Vinylize × AC/DC-logó, valamint a szériaszám, ami bizonyítja a termék egyediségét.