? Számomra a tanítás művészeti alkotó tevékenység, amelynek lényege az alakítás, amely során az alkotó és a médium kölcsönös együtthatásban van egymással, a tanár és a diák állandó interakciója mindkét aktív résztvevőt alakítja, formálja ? mondja a művész. ? A tanítási folyamatokat kiragadott példákkal idézem fel, tanítványaim ?válaszait? mutatom be, melyeket általam felvetett problémákra adtak, olyan megoldásokat, amelyek számomra is érdekesek voltak. Bár a kiragadott példák azt a képzetet kelthetik, hogy a tanítás lényege ?jó pedagógiai ötletek? feldobása, miközben a valóság az, hogy az igazi pedagógiai munka, a nevelés egy tervezett, felépített, hosszú folyamat. A kiállítási formából fakadóan következik azonban, hogy nem tudományosan rendszerezve jelenítem meg az éveken át tartó munkát, hanem sokkal inkább egyidejűségként, művészeti metaforaként ? teszi hozzá Bodóczky, akinek július 29-ig láthatók munkái a Szabad sajtó út 5. szám alatt.