Regina Verhagen Várakozás és látás, valamint Téremlék című fekete-fehér digitális fotósorozatával készült a kiállításra. A nyomatok helyspecifikus munkáinak fotóiról készült kétdimenziós kompozíciók.
Regina Verhagen múltbeli élményekhez kötődő építészeti konstrukciókkal foglalkozik. Mentális területeket hoz létre konkrét terekben. Munkái az emlékezés és a felejtés fogalmát járják körül, térbeli kontextusban. Az építészeti struktúráknak nincs felismerhető funkciójuk vagy rendeltetésük.
Regina Verhagen Amszterdamban él és dolgozik, elsősorban installációkkal és fotográfiával foglalkozik. Szemináriumokon és workshopokon tanított Chicagóban és Utrechtben, dolgozott a belgiumi Katolikus Építészeti Egyetemen, fotóművészeti vándorkiállítást szervezett, 2008-ban a csongkingi Modern Nemzetközi Képző- és Iparművészeti Akadémiára hívták meg dolgozni.
Marlena Novak Kettős reflex című digitális fotósorozatát, valamint Határ és Part című, két új videóját mutatja be a kiállításon. Ezekben a munkáiban is munkásságának központi témájával foglalkozik: hogyan konstruálunk észlelőképességünk révén különböző valóságokat. A konceptuális kiindulópont határozza meg a kifejezésben alkalmazott anyagokat és módszereket.
A Kettős reflex esetében az egyes képek kettős perspektívája időbeliséget sugall, kikezdve az alany/tárgy, itt/ott, jönni/menni közötti távolságot. Az idő mintegy visszagörbül, miközben érzékelteti a fotókon közvetlenül nem látható ént. A Határ és a Part videómunkában Jay Alan Yim zenéjével az ábrázolás és az elképzelés, a forma és az alaktalan közötti rést vizsgálja.
Marlena Novak a Northwestern University munkatársaként új médiumokat oktat. Több nemzetközi művészeti intézmény vendégművésze volt, az Új-Mexikói egyetem vendégprofesszora. Munkái számos kiállításon szerepeltek Európa és az Amerikai Egyesült Államok múzeumaiban, galériákban, koncerteken és alternatív helyszíneken. 2000-ben Jay Alan Yim zeneszerzővel megalapította a localStyle együttműködést, munkáik megtalálhatók több neves múzeum gyűjteményében.