A Galéria kiállítása a folyosón teljesedik ki, ahol a művészi paletta széles választékát tekinthetjük át. Vén Emil Vitorlások képén a formák elmosódottak, a színek dominálnak, amelyek a sárga, zöld, kék harmóniáját teremtik meg. Korognai János stílusában szintén a pasztell technikát használja, de az ő festményeinek alapkérdése a fény-árnyék ellentéte az épületeken, tereken történő megváltozott hangulat megmutatása. Korfu, Velence napfényben című, festményei bizonyítják ezt. Vincellér Imre alkotásain látható, hogy zenész is volt, nemcsak festő, bár mentora, Borsos Miklós tanácsait megfogadva az utazás és a külhoni tanulmányok érezhetően hatottak stílusára. A barnás tónusú, lágy körvonalú képeken mindig a lényeges elemek dominálnak, a környezet egy amorf barnás ködbe vész, mint a Koncert, A levél című festményein. Fürst József csendéletei, a Vegyes csokor vázában, díszlő buja virágai, a Fehér Rózsái, a Csendélet az asztalon, olaj remekei, polgári otthonok díszei lehetnének. Böszörményi Gábor is csendéleteivel mutatkozik be, Kardvirágok képével. A Hódmezővásárhelyen élő Zoltai Attila Napraforgói és hangulatos színekkel játszó, hullámzó csendes tengeröblei a formák és színek játékai. Fassel Ferenc Gótika, és T. Czene István A Múlt tükrében című műalkotásai egy-egy letűnt korszakábrázolás, két különböző alkatú művész lelkületével. A Nagybányán született Tenk László, akinek Bernáth Aurél volt mestere, Sáros út, Nagybánya, Ősz, Mediterrán este című festményeinek sajátos hangulatával, magával visz minket akár Nagybányára, akár a világ bármely szegmensébe. Vajda Ildikó /ArtNet Kép: Fürst József: Csendélet az asztalon