A tárlatot Catherine Topall, a párizsi ORION Centre d'Art Géometrique MADI igazgatója és Dárdai Zsuzsa művészetkritikus, a budapesti Mobil MADI Múzeum alapító kurátora közösen nyitja meg. A kiállító művészek: Fajó János, Haász István, Haraszty István, Kovács Tamás László, Pataki Balázs, Saxon Szász János, Száraz Marika, Gilbert Decoq, Jean-Claude Faucon, Pal Horvath, Antonia Lambelé, Renée Rohr, Albert Rubens és Dirk Verhaegen.
A MADI az 1940-es években indult és a kortárs absztrakt, geometrikus művészet meghatározó irányzatának számít. Előtérbe helyezi a formákat a tartalommal szemben, a színek és hangsúlyos formák szabad keverésével esztétikai élmény nyújtására törekszik. A MADI kifejezésmód megjelent a költészetben, zenében és táncban is.
"Ami nem sikerült annak idején a futurizmusnak, de még a dadának sem, hogy kikerülje a múzeumok lerakatait és a hivatalos értékrend kánonját - az sikerült a MADI-nak: miközben még mindig nincs stabil történeti helye a művészet egymást követő irányzatainak rendjében, egy-egy kisebb vagy nagyobb MADI-tárlat a világ valamilyen részében mindig felfedezést, friss szenzációt jelent. Röviden: nem integrálódott és nem tűnt el, sőt, meg-megújulva létezik. Méghozzá minden háttéri intézményrendszer, helyhez kötöttség, állandó galériák és kritikusok nélkül is" - olvashatók Passuth Krisztina művészettörténész sorai a brüsszeli kiállítás meghívóján.