Floszmann Attila sorozata az egyik azon kevesek közül, melyek az Arab Tavasz felé, mint művészi nyersanyag felé fordultak. A Líbiában készült sorozat képein csend van. A már megtörtént és a bizonytalan jövő eljövetele közötti csend. A már visszavonhatatlan és a még el nem jött közötti pillanatok. Sorozata azon kevés európai fotográfus munkái közé tartoznak, akik az Arab Tavasz történéseit nem riportok alapanyagként, nem dokumentálandó helyzetekként, hanem az aktuálison túlmutató jelekként dolgozták fel.
Kerekes Gábor, aki az utolsó ötven év magyar fotográfiájának egyik meghatározó alakja, egyik legfontosabb sorozatából válogatott művekkel fogja képviseltetni magát. Az Alkímia című sorozaton a késő nyolcvanas évektől kezdve dolgozott egészen 2002-ig. Az isztambuli galériában ebből láthat a török közönség egy több mint huszonöt képet tartalmazó válogatást.
Czigány Ákos Darwin Online című sorozata egy teljesen más világot képvisel. A Nessim Galériában is bemutatott sorozat képein Charles Darwin első kiadású könyveinek üres lapjai sorakoznak az eredeti rend szerint egymás után. Mindaz ott van rajtuk, ami a XIX század óta ezekkel a könyvekkel történhetett, amit a papír ez elmúlt majd 150 évben egy becsukott könyvben is rögzített magán. A nagyon szigorúan konceptuális sorozat azokra a kérdésekre irányítja a figyelmet, amelyeket az evolúciót leíró műben fel nem használt lapok vetnek fel.