A Kieselbach Galéria rendkívül gazdag és színvonalas kiállítással kedveskedik a műgyűjtőknek és az érdeklődőknek egyaránt: A szezon legjobb képei című tárlat olyan festőnagyságok alkotásaival örvendezteti meg a látogatót, mint például Rippl-Rónai József, Mednyánszky László, vagy Liezenmayer Sándor.
A galéria tulajdonosa, Kieselbach Tamás művészettörténész, igazságügyi festményszakértő nem titkoltan a minőséget tartja munkája legfontosabb szempontjának, ehhez mérten pedig igyekszik csakis a legnagyobb, legelismertebb alkotók művei közül válogatni. Szerinte a kiemelkedő kvalitású főművekhez, a minőséghez való ragaszkodás jelenti eddigi munkája sikerének kulcsát. A legújabb kiállítás így a lehető legmagasabb színvonalat képviselve lopja be magát a műkedvelők és -gyűjtők szívébe.
A tárlat egyik kiemelt alkotása Rippl-Rónai József Térdelő aktja, amely a festőművész "kukoricás" képei közül való. Az említett technika az egymástól elkülönülő ecsetvonások együttesei révén kelti életre az éppen ábrázolt formákat, a különös, leginkább Van Gogh és Cézanne alkotói módszeréhez hasonlítható eljárás egészen varázslatos lüktetéssel ajándékoz meg. Kieselbach Tamás emellett kiemelte a festő Reithoffer néni cíniákkal című alkotását, amely korábban többek közt Bedő Rudolf tulajdonában volt, most pedig a Kieselbach falán szerez értékes perceket a látogatónak. A kiállítás másik kiemelkedő darabja Berény Róbert Karosszékben ülő nő című műve, amely évtizedek óta először kerül a közönség elé: a kuriózumokból tehát bőven kijut a kiállításon.
A gazdasági világválság okozta körülményeket figyelembe véve a galéria vezetője úgy döntött, hogy egyelőre nem rendeznek aukciót, ehelyett a galériás értékesítés mellett teszik le a voksukat. Kieselbach Tamás úgy látja: a fix áras eladás tűnik a legjobb döntésnek ebben az időszakban. A nyugati nagy aukciósházak esetében is a magáneladások növekvő száma figyelhető meg, hiszen így a beadó felek rugalmasabb feltételek közt tudnak operálni.
A rendkívül igényes katalógus nem tartalmazza az alkotások árát, ezekről a galériában kaphat információt a vevő. Következő aukcióján az ún. becsár-rendszert szeretné bevezetni a galéria: a nyugaton már jól működő módszer lényege, hogy a vevő nem a kikiáltási árral szembesül, hanem egy értéksávval. A licit kezdőpontja az alsó sávhatár fele, a meghatározott limitár pedig ennél magasabban helyezkedik el - ennek célja, hogy némileg gördülékenyebb, átláthatóbb legyen a procedúra.