Százhúsz fős csapattal kezdte meg a csodálatos szépségű muscati színházban A Csárdáskirálynő próbáit a Budapesti Operettszínház. Bár Kerényi Miklós Gábor KERO rendezése számtalan országban hódította már meg a nézői szíveket, arab nyelvterületen még sosem szerepelt a társulat és Kálmán Imre darabjának ez volt a helyi premierje.
Az Operettszínház művészeit lenyűgözte a helyszín, elmondásuk szerint ez a legszebb színházépület, amelyben valaha jártak. A mesébe illő házat a kultúrakedvelő szultán építette, és alapvetően palotaként funkcionál, hatalmas előadóterme színház- és koncerthelyszínként működik. Az uralkodó saját páholyában minden előadást egy kamera közvetít abban az esetben is, ha ő éppen nincs jelen, hogy otthonában bármikor be tudjon kapcsolódni a színpadi történésekbe. A backstage-ben található a világ legnagyobb orgonája, mely távirányítással fél óra alatt bármikor a színpadra varázsolható. Érdekesség, hogy a született omániak ingyenjegyekkel látogathatják az 1100 főt befogadni képes színházban az előadásokat.
A Csárdás-bemutatón Fischl Mónika játszotta Szilviát, Boncsér Gergely pedig Edvint, míg Dancs Annamari és Peller Károly alakították a Stázi-Bóni párost. Anhiltét Kállay Boritól, Feri bácsit Földes Tamástól, Leopold Máriát Csere Lászlótól láthatták a nézők. Faragó András, Dézsy Szabó Gábor és Bálint Ádám is színre lépett az ománi színházban. Az előadást megtisztelte jelenlétével Kálmán Yvonne, a zeneszerző lánya is.
A bemutató utáni napon is láthattak egy előadást az omániak. Ekkor a primadonna-bonviván párost Lukács Anita és Vadász Zsolt, a szubrett-táncos komikus párost pedig Szendy Szilvi és Szabó Dávid alakították. A Csárdáskirálynő ezután legközelebb Dohában szerepel, a társulat egy része Muscatból utazik Katar fővárosába, hogy november 16-án, a születésének éppen 100. évfordulóját ünneplő Kálmán-műből adjanak gálaműsort, a Katara Cultural Village Operaházában.