A barcelonai fellépésen debütált a U2 új színpadi technológiája, a 360 fokos szögben látható koncerttér, amelynek kifejlesztése és megépítése hatalmas költségeket emésztett fel. Az idei stadionturné előkészítése és a fellépések összköltsége meghaladja a 100 millió dollárt, ennél többet még sohasem költött a zenekar koncertezésre. Az idei évre meghirdetett 44 show-t több mint 3 milliós közönség nézheti meg, s miután a turné 2010-re is átnyúlik, a hatalmas költségek ellenére is ez lehet a U2 történetének anyagilag legsikeresebb koncertkörútja.

A zenekar ezt úgy tudja elérni, hogy a gazdasági válságra való tekintettel viszonylag alacsony jegyárakat hirdetett meg: már 10 ezer forintnak megfelelő összegért is bárki eljuthat a fellépésekre, de miután a 360 fokos színpad mellett húsz százalékkal megnő a stadionok befogadóképessége, még így is növekednek a bevételek. A meghirdetett fellépésekre a jegyek 94 százaléka már elkelt, vagyis a bevételi oldalon eddig 300 millió dollár áll (a nyereség így 200 millió dollárra rúg), ami önmagában elmarad a 2005/06-os Vertigo Tour eredményétől (389 millió dollár nyereség), de a várt szponzori megállapodások, és a 2010-es évre meghirdetendő koncertek bevételeiből jóval nagyobb profitot termelhet a zenekar, mint korábban bármikor.